A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága március 29-től átmenetileg szünetelteti az ügyfélfogadást a putnoki NAV- ablakban és az ózdi kirendeltségen.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért érdemes az elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve ezzel a személyes megjelenést és a sorban állást. Általános kérdésekben a NAV Infóvonala, a 1819-es telefonszámon hívható. A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a központi ügyfélszolgálatok a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.