Tervezzük meg együtt a térség Marketingjét! – ezzel a címmel tett közzé felhívást a Tokaj Borvidék Fejlesztési Tanács.
Mint írják: „A Tokaj-Zemplén Térség Fejlesztési Program egy vissza nem térő lehetőség arra, hogy együtt formáljuk a térség jövőjét. Közös érdekünk, hogy a Tokaj-Zempléni térségben maradva minél többen találjuk meg számításunkat. A turizmus fejlesztése esélyt kínál arra, hogy kultúránk és hagyományaink megőrzése mellett emeljük életszínvonalunkat és a Zemplén csodás látnivalóinak segítségével turisztikailag is a legmagasabb polcra helyezzük a Tokaj márkát. A kihívás nagy, a felelősség közös!
Sajnos a statisztikák azt mutatják, hogy a térség alig látható a magyar turisztikai térképen. A magyar utazók közül csupán 1% az, aki direktboros motivációval utazik és ők sem Tokajt választják első körben. Ugyan az elmúlt években kimutatható a vendégéjszakák számának növekedése, de országos viszonylatban érzékelhető fellendülésről még nem beszélhetünk. Ahhoz, hogy minőségi változás történjen, közös erőfeszítésekre van szükség.
Ezért kérünk, hogy mondd el, szerinted, hogyan lehet a Tokaj márkát újra a legfelső polcra helyezni! Kapcsolódj be közösségi marketingtervezési kampányunkba, írd meg nekünk, hogy szerinted hogyan lehet közösségi márkát építeni, milyen utazókat látnál hoznál a borvidékre, kiknek és milyen marketingeszközökkel ajánlanád azt!
Legyél Te a térség marketingese, oszd meg velünk a facebook oldalunkon véleményed és légy tagja online marketing munkacsoportunknak”.